سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ باران
حکمت را هرجا که باشد بگیر که حکمت در سینه منافق بالا و پایین می رود تا از آن بیرون آید و در سینه مؤمن کنار همراهانش جای گیرد. [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   باران 76  

پنج شنبه 97 فروردین 16  1:59 عصر

عکس نوشته عاشقانه و غمگین برای پروفایل

عکس نوشته برای پروفایل

در سایت عکس تکست (عکس نوشته) شما می توانید عکس نوشته های جدید عاشقانه، غمگین ،خنده داره، مناسبتی، مذهبی و... را همراه با توضیحات به صورت دسته بندی شده مشاهده و دانلود نمایید. و با قابلیت جسنجو به راحتی میتوانید عکس نوشته مورد نظر خود را پیدا کنید و برای عکس پروفایل تلگرام و همچنین اینستاگرام استفاده کنید.

عکس نوشته عاشقانه برای پروفایل

مجموعه ای از عکس نوشته های عاشقانه جدید و زیبا برای پروفایل، نمونه ای از متن های عاشقانه: عشق جانم تو حتی اگر آرام هم نگویی دوستت دارم، من عشق را در چشمان تو می‌خوانم. آغوش باز کرده‌ام از وقتی که تو “مهمانِ” خانه من شده‌ای. این بار که آمدی دستانت را روی قلبم بگذار تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد، میلرزد. عشق یعنی انقدر کسی رو دوست داشته باشی که پیر شدن با اون رو بپذیری. دست به دست جز او می‌نسپارد دلم، زانک طبیب غم این دل بیمارم اوست.

عکس نوشته عاشقانه

عکس نوشته غمگین برای پروفایل

مجموعه ای از عکس نوشته های غمگین جدید برای پروفایل، نمونه ای از متن های غمگین و دلتنگی: حتی تو تلخ ترین لحظه ها هیچکی اندازه تو شیرین نیست. حتی تو شادترین لحظه ها هیچکی اندازه من غمگین نیست. یک نفر آدمم و چند نفر غمگینم. دستهایم، چشمانم، صدایم، حرفهایم? بعد از تو، هیچکدام متعلق به من نیستند، من حالا تکه ایی از توام، که دارد عاشقانه در کائنات پرسه می زند.من همین یک نفرم در دلم اما انگار صد نفر مثل من از رفتن تو غمگینند. این روزها به غمی تازه می رسم من از پس هیچ غمی بر نیامدم.

عکس نوشته غمگین

عکس نوشته خدا برای پروفایل

مجموعه ای از عکس نوشته های خدا مناسب برای پروفایل، نمونه ای از متن های مربتط با خدا: نگران آینده نباش چون خدا زودتر از تو آنجاست. خدایا، ماها یه آرزوهایی داریم که رسیدن بهشون واسه ما غیر ممکنه، ولی واسه تو غیر ممکن وجود نداره، کمک کن ما هم به آرزوهای غیر ممکنمون برسیم. خدایا همه رو به خواسته ی دلشون برسون. آرامش یعنی بدون هیچ قید و شرطی خدا رو داری.

عکس نوشته خدا

برای مشاهده عکس نوشته های جدید و جذاب به سایت منبع(عکس تکست) مراجعه کنید.

منبع: سایت عکس نوشته


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
پنج شنبه 103 فروردین 9
امروز:   4 بازدید
دیروز:   6  بازدید
فهرست
آشنایی با من
لوگوی خودم
وبلاگ باران
اوقات شرعی
لینک دوستان
فنی و مهندسی
مارکت فایل
مدیکال سایت
آپلود فایل
دانلود آهنگ جدید
دانلود فیلم
مشاوره حقوقی
خرید آپارتمان
دانلود کتاب علوم غریبه و طلسم
سایت رسمی حرف آخر
مجله اینترنتی ایما
دارالترجمه رسمی
عکس پروفایل
دکوراسیون داخلی
فیلم برتر- دانلود فیلم
دانلود آهنگ رپ
کسب درآمد از پاپ اپ
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ جدید
معاینه پرده بکارت
سرور مجازی
پرتال تفریحی
رژیم لاغری
لوازم تحریر فانتزی
آپلود عکس
آپلود
جم برول استارز
خرید سفره قلمکار اصفهان
مجله دکتر-تناسب اندام
parsu.ir/industry
دانلود اهنگ قدیمی
مجله اینترنتی
مداد
دیجیتال مارکتینگ
بلیط هواپیما شیراز
خرید فالوور ایرانی
بهسان اندیش
خرید لوازم ورزشی
خدمات برق
خرید بیت کوین
خرید ارز دیجیتال
نحوه گرفتن بک لینک
پاپ ملودی

خرید تلویزیون

تلویزیون سونی

سینما خانگی

گوشی شیائومی

گوشی آیفون

تاچ ال سی دی

برد گوشی

گوشی سامسونگ

گوشی هواوی

قیمت یاب

گوشی آنر

ضرب المثل زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد
طراحی سایت دانلود مقاله
خرید مقاله
دانلود مقاله جدید
خرید اینترنتی
کنکور 99
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com